Sejarah kami bermula di sini...

Followers

Isnin, 26 Januari 2009

..KAWAN LAMA..


Hari ini tak tersangka bahawa aku akan bertemu dengan sahabat lamaku..c UNGU namanya. Baru ja aku melayari blognya dan menanam niat untuk bertemu dengannya, Thanks to GOD kerana menunaikan hasrat hati kecilku..

Kalau berjumpa,memang masih macam dulu2.Riuh seolah2 dunia ini milik kami saja.
Kata2 yang kaya dengan gaya bahasa dan penuh humor masih tak hilang dari bibir..ada saja perkataan lucu yang tersembur keluar dari mulut kemudian diiringi dengan hilai tawa yang mampu menggamit perhatian orang sekeliling.. mungkin dalam hati diorang "Mulau kali ini 2 orang perempuan cantik ini.." Aaahh..! peduli apa aku.Bukannya teriak macam orang histeria pun. Pertemuan yang tidak disangka2..woi..kangku kie.

Tapi yang paling lucu tu kan cerita c UNGU tentang 'GRADUAN'..mingkaso banar kie..hahaaa
Kepada semua member2 dulu (Jas,Bon,Jus,Boboy,Cath,Ida dll) i'll always remember you all!
Kalau semua pembaca mau kenal kawan saya c UNGU ni, layarilah blognya
'http://u-ungu.blogspot.com' UNGU ada di sana..

1 comments:

DrSam on 28 Januari 2009 10:05 PTG berkata...

kadang-kadang sepanjang kehidupan memang banyak kebetulan dan ketidak sangkaan belaku.

seronok bila dapat bertemu kawan lama.

 

SALIMANDUT VILLA Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Blogger Template © 2009